HETALIA QUIZ - Hetalia High school

Om ni vill göra så kopierar ni och tar bort mina svar. Enjoy

---------- School Quiz ----------

 

Name: Dutchess Von Awesome. Nej bara Dutchess o.o

 

Favourite Coulor: Is blått :3

 

--------- Welcome to Hetalia Academy -------

 

Your homeroom teacher is: Sverige får det vara o:

 

Your science teacher is: Preussen! Då får vi säkert spränga en massa saker och annat roligt :3

 

Your math teacher is: Estland x) Han verkar smart o:

 

Your Language arts teacher is: England. " YOU WILL TAKE THIS BLOODY BOOK, AND YOU WILL LIKE IT"

 

Your History teacher is: Italien! Han verkar helt lugn och trevlig! och jag vill veta lite mer om Italiensk historia!  Nej förstås smörar jag nu men det gör inget :3

 

Your art/Music teacher is: America eller Japan o:

 

Your sex-ed teacher is: Frankrike

 

Your gym teacher is: Tyskland. Han kommer väl säkert kräva 500 armhävningar men endå >.<

 

Your lover is: Det vet väl inte jag, men jag stalkar Tyskland än så länge

 

--------- RP Questions :D ----------

 

1.   You’re new and bad touch trio are walking towards you. You are alone and you hear France’s perverted laugh DX What do you do? DX: Tar Försöker vara trevlig och hälsa men om dem försöker något så dödar jag dem med något farligt och vasst

 

 

2.   It’s lunchtime! Who sits beside you and who starts a food fight?: Jag sitter bredvid Tyskland, Jag sa ju att jag stalkar honom. Och Såklart är det America och preussen som startar matkriget o:

 

3.   After the lunch you see that Italy is crying for a reason. What do you do?: Går fram till honom och frågot honom vad som hänt såklart. Sedan kramar jag honom för jag gillar inte att se andra gråta så

 

 

4. It’s science! Who blows up the whole fucking room?: DET ÄR JAG OCH MIN ANDRA GRUPPMEDLEM SÅKLART

 

 

5. Phew, The school day is over.. HOLY SHIT, Russia is walking towards you! But, he’s blushing and he tells you that he loves you. What do you do? But please don’t crush his heart </3: Jag säger att jag gillar någon annan. Men jag kan inte krossa hans hjärta DX

 
/ Dutchess Von Awesome was here


Kommentarer
Postat av: Curry

Bra Qizz du hittar XD Denna ska jag också göra :3

2011-08-16 @ 18:15:20
URL: http://mspcurry.blogg.se/
Postat av: Rroorr

...PREUSSEN SKA VARA HISTORIA LÄRARE FÖR FAN :D

2011-08-17 @ 22:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0