HETALIA QUIZ - Your own Personalize quiz!

Döda mig inte för att jag lägger upp så långa quiz T^T Men dem är roliga (:
Ni får som vanligt såklart kopiera det, men ta bort alla mina svar o:
( Detta är om din påhittade karaktär men du kan ju skriva om dig själv o: ) och ja, till varje fråga du ska välja ska du också skriva VARFÖR :)

1. First things first, who are you?: Jag är Dutchess och jag är väldigt seriös ibland >_> Dem flesta irl ser mig som en grov, bestämmande och trygg männsika.. Ibland är jag väldigt oseriös men det brukar hända när jag har tråkigt. En av dem närmsta bästa kompisar jag har kryper upp till mig mest för skydd och stöd. Ibland är det irriterande och jag vill bara lämna henne i sticket och låta henne klara sig själv men det slutar alltid med att jag endå måste hjälpa henne DX och jag har blivit kallad läskig också men det ska vi inte gå in på..

2. Anything interesting you would like to say about yourself?: Jag gillar att uttrycka mig.. Om det är någon som pratar om krig, politiska beslut och annat så är det nästan bara jag som försöker uttrycka mig. Väldigt störande att andra inte kan ta sig i kragen och lägga in en respons. Annars gillar jag att läsa och bara ta det lugnt.. Djur är något jag älskar, särskilt Hästar, hundar och katter. Hästar är stora vackra, starka och ståtliga.. Passar mig väldigt bra eftersom jag gillar lugna turer i skogen på en livlig het häst :) Hundar är människans bästa vän som det sägs ju, jag bara älskar starka lojala varelser helt enkelt.. uh

 

3. Describe your personality: Skämtsam, Läskig ( Förlåt men så säger mina närmaste vänner >.>), Seriös, Strikt, Energict, Lugn , artig.. Blablabla.. Mer än det orkar jag inte skriva >.<

 

4. Which country do you think you wouldn't get along with?: Jag vet inte o: Kanske Amerika eller England. Båda är jobbiga men dem har bra sidor endå >.<

 

5. Which country do you think you would be best friends with?: Tyskland. Alla säger så iallafall DX Och vem annars skulle stå ut med mitt prat om andra världskriget och politiska beslut? :A

 

6. Which country would most likely date you?: Hur fan ska jag veta? DX Ryssland eller Tyskland? Jag venne för fan DX
Båda två är läskigt lika mig personligen så jag vet faktiskt inte >.<

 

7. Which country would most likely to wage war against you? (aka, start a war and fight you): England duh.
Annars tror jag inte någon vill :)

 

8. Who would be your siblings and what kind of a relationship do you have with them?: Belgien och Holland. Jag vet inte varför här heller men det ska vara att jag irl har en sammanknytning med dem här länderna. Men dem verkar så snälla och söta tillsammans ;O; Syskon kärlek ftw ♥ 

* For this section, choose which one you preferr and why.

 

1. Night or Day?: Natt. Jag är en natt männsika och ingen ser när jag attackerar i mörkret. Durrr

2. Sun or Moon?: Solen. Varm och lyser upp. Jag har inga anledningar för denna fråga endå.

3. War or Peace?: Frid är bäst för alla. Jag tar frid. Men jag brinner mer för att slåss och ta tillbaka det som är mitt. Men krig är hemskt. Så många dör och hus förstörs >.<

4. Fight or Not?: Slåss. Ta tillbaka det som är ditt, stå inte och låt motståndaren skratta åt dig >:V

5. Life or Death?: Liv. Hur fasen ska du känna allt när du är död? x3

6.Pride or Money?: Stolthet. Pengar kan inte ersätta något, det är bara en bunt papper med litte siffror på..

7. Coffee or Tea?: Kaffe T.T Det gör pigg (:

8.Vodka or Wine?: Vodka. Inget kan klå Vodka x3

9.Russia or England?: Ryssland. Dum fråga det där..

10: England or America?: England. Jag får huvudvärk väldigt lätt av för högljudda personer.

11: America or France?: America duh.. Jag klarar inte av en pedobear DX

12: France or ANYONE?: JAG HATAR FRANKRIKE DX Hellre någon annan

13: Canada or Sealand?: Sealand. Han är faktiskt rätt så söt, han ser ut som kalle anka XD

14. Switzerland or Austria?: Switzerland. Lite mer action i honom o:

 15: Austria or Prussia?: Preussen. Ingen chans att jag väljer en dönick framför honom :V

16: Prussia or Germany?: Tyskland. Han kanske inte är lika "awesome" som Preussen men han är visserligen lite mer allvarligare.

Germany or North Italy?: Tyskland här igen. N. Italien påminner mig om en vän som är väldigt efterhängsen >_> Jag slutar att skriva nummer här DX

North Italy or South Italy?: S.Italien. Lite mer ansvar hos den här italienaren :)

Poland or Russia?: Ryssland. Ivan kan klå Feliks lätt..

Poland or Lithuania?: Polen. Han har en ponny T_T

Russia or the other Baltics?: Ryssland ~ Inget slår ju Mother Russia

 

For this section, it shall be rp questions.

It's your birthday, so someone throws you a surprize birthday party. Everyone is there. Everyone decides to get the party going and get out alcohol (sp...). Some of the men (and women) drink. America decides it's a good idea to play 7 minutes in heaven. Who do you wish you to get? And what do you think will happen if you did happen to get them?:   Jag skulle inte varit med ;~; Men om jag hade fått någon som är en av mina favoritkaraktärer hade jag väl rodnat som fan och försökt hålla mig lugn T_T

England ask you to come over for dinner. You know he's a horrible cook, so you are scared. What does England (try to) make and what happened afterwards?: Jag försöker vara snäll och artig och äta DX Ugh, jag lär bli magsjuk efter detta..

 

You accidently make fun of Switzerland's pajamas when he was standing right there! Oh shit! What will you do, what will he do, and how will you get him to forgive him for this?: Holy f*ck. Han skulle väl plocka fram ett jäkla gevär T_T Men då plockar jag fram en AK-47 och ´ber om förlåtelse. Blir det världskrig hoppar jag in i Team Axis. Dem är visserligen bättre på att slåss än Allied XD

 

France is standing close behind you and you know he's giving you rape stares. Suddenly, he gropes you. How do you react?: F*UCK YOU FRANCIS DIN JÄVLA PERVO >:C * Sparka honom i dem manliga delarna* Nästa gång det händer så tar jag fram en AK-47 och skjuter ihjäl idioten ಠ0ಠ

 

Russia ask you to become one with him. You say...? Then what?: Jag säger nej och går iväg. Inget mer med det. Om han blir arg och går "kolkolkol" på mig får jag väl starta krig mot honom. Jag gör vad jag vill, da? ಠ0ಠ

 

The Bad Friends Trio are at the same place you are at the same time. Where are you and do you hang out with them? If you do, what are you doing with them?: Jag skulle inte vilja vara med dem. Försöker dem göra något skjuter jag efter dem med en pistol >.< Men om jag råkar döda East så förlåter nog ingen mig x)

 

Okay this is slowly coming to a close....

Any last words?: Auf Wiedersehen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har en liten fråga och det vore super kul om du hade lust att svara på den! jo, jag undrar hur länge du har bloggat på denna blogg! :)

2011-08-12 @ 23:14:47
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Dutchess

Euh, Jag började någonstans med denna bloggen i Juni,Juli något >_> Annars har jag fasen glömt xP

2011-08-13 @ 10:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0