Hetalia...bilder ._. (3)

Ummm...Hai..... ._.
Ni vet vad det är så nu börjar vi bara >.<
I den där "beskrivningen" så sa dem att "nånstans i 1740 så hängde dem en ko i frankrike för att sägas vara...." En häxa eller för häxad, vet inte vilken haha!
 ohhh
Kanada provade också google polen...Han blev inte lika glad som du!
Yaaay :D.....Curry & Dutchess kommer döda mig nu för jag vissade dena bilden :3


.......


VARNING!VAD SOM KOMMER ATT SES HÄR KAN INTE BLI O-SED!NI HAR BLIVIT VARNADE!

...Ni blev varnade!
Öööööö...Ummmm, ja ni har ögon..
Om ni käner nån Roberto visa dena för han :3
jag ser....2 ukrainor @.@



det var allt.... ._.

Kommentarer
Postat av: Curry

Varför just Iggy? D:

Och varför Sailor Moon? Q_Q

Speciellt Sailor Venus Sailor Moon är förstörd nu när Frankike är Sailor Venus Q_Q



Roberto ... XD Men en i min klass heter Robert ...

Ta bor O :D

2011-08-19 @ 14:39:51
URL: http://mspcurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0