Hetalia...bilder ._. (4)

Ja.... ._.
Ni vet vad det är så vi bara börjar okej?
 FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT, FEL BILD!


"Unknown child mistaken for football by American team" är den vigtigaste texten om ni inte ser!! Stackars HRE Lungn, jag ska trösta dig!

 "host host" ...Ja h*n kalas för MOTHER Russia ju, det vet vell alla? ^-^

 Umm...JAG VET INTE VAD MAN SKA SÄGA TILL ALLT!?!?!
Ja liksom den där tjejen <.< Bröt dem gylne hetalia reglerna
Om nån månad är det Halloween vet ni? =w=
BASERAD PÅ DENA,  DENA DENA!
eller nej...vänta lite, JAG BEHÖVER VÄRKLIGEN GÅ PÅ TOAAAA! D:

(skinadede att stava den looool! xD)
Tillback!
Jag tror jag har ätit nåt ._.
MEN TILLBACKA TILL ÄMNET!
Baserad på deta:

LALALALALLALALA, NU GÅR VI VIDARE! ;O
...Jag gillar inte Harry potter Även om jag typ nästan växte up med den ._.

Okej...Jag har EN till bild med den har Ryssland med sig...(Jag har många av dem ._.)
Aja, jag vissar den ilf
Och kommihåg det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0