Jag har ritat >:D

Något jag nyss ritade >_>
Först var de tmeningen att jag bara skulle rita Tähti men då fick hon en sån konstig pose så då tänkte jag att jag kunde rita mig när vi håller varandra i handen och sedan kom jag på att jag kunde rita Rroorr ochså så det blir som när om dära länderna håller varandra i händerna runt jorden. Men sedan kom jag på att Ryssland kunde vara bredvid henne ...
Aja det slutade ialfall men att et vart jag som blev bredvid henne och hon säger '' Become one whit mother russia da? ^J^ ''
Och jag: '' No Thanks ... ''
Jag går inte med Ryssland för jag ska ta över världen! 
Klicka här om du tycker om Ryssland, kankse en sak du vill ha? XD
Den är större än vad jag trodde o..o
( Ja jag köpte den för min kompis tyckte att jag skulle göra det )
// Curry ( gäsp )

Kommentarer
Postat av: Tähti

Vänta vänta! ö.ö

Är det JAG eller RROORR? ö.ö

2011-08-20 @ 19:43:00
Postat av: Tähti

vänta...Nu fattar jag :3

OCH, jag tackar(tackade xD) bara "ja" till "Become one with Russia" frågan för när värl... när han har tat över världen har jag lärt....han behöver....Jag behöver........................ ._.

2011-08-20 @ 19:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0