Like totally

Epic titel inte sant? 8D
Nejmen jag har inte bloggat på länge så det är dags att börja igen :>
Jag och min bror älskar att slåss på TV spel.. Vi spelade Brawl nyss och såhär blev resultaten efter jättemånga matcher.Jag var Player 2 för han ville vara etta DX;

Match 1, Bowser VS. Pokemon Trainer - Oavgjort
Match 2: Bowser VS. Marth - Jag vann med tiarapojken Marth X)
Match 3: Toon Link VS. Link - Jag vann, Link has the power
Match 4: Snake VS. Captain Falcon - Jag vann igen med Captain Falcon
Match 5: Captain Falcon VS Zelda/Shiek - Jag vann igen 8D Min bror hatar nämligen Shiek >_>
Match 6: Peach VS. Zero suit Samus - Oavgjort, jag stängde av hela skiten för han valde Peach >_>

Hetalia inriktat nu då..
Jag tänker göra ett bildspel åt alla nationer och använda deras ESC bidrag till musik ~
Just nu visar jag bara en preview av den, för att jag hittade inte Tyskland/Preussen's bidrag Taken by a stranger. Bara den här "Satellite" Och eftersom det var en preview är den KOORT. Ryssland's bidrag har jag drogat länge nu så därför är den först

Jag vet fortfarande inte
hur man bäddar in koden DX detta börjar bli störande ÒuÓ
/ Dutchëss
(Och tähti här som ändrade så att youtube klipet syntes här..You need me Dutchess För mycket!Därför ska jag lära dig HUR man bäddar in snart )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0