Meme >:3

Ja, ni vet meme's som vi bara "skriver" ja, Dutchess gav mig en ide när hon gjorde sin senaste och sände en länk till en sida(Som jag för överigt varit på ganska många gånger för ._.)  Ja, jag kom och tänka på...Varför inte göra som dem på..Umm ja kanske DA?Och gör en hetalia quiz(Kan också ha namnet meme)  med bilder och det :D
jag har redan gjort 2 men nu vill jag göra en med hetalia Ö.Ö Det måsste ni också O.-
Gör så, gå in på sidan som Dutchess nämde  och sök på "hetalia"  för min del så sökte jag på "Hetalia Adventure"
Yay :3
Nu gör jag min(dåliga) ilf =w=

hoppade över 2 stycken här för jag gillar inte valetin och jag vet inte hur man firar ST patrik Ö.Ö (Även om jag skulle fira det på prussien T.T)




Det kan inte vara sant eller?



Aja, jag fuska lite.Men jag är en liten diva så jag årkar inte göra alltings själv!


//Tähti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0