Quiz; Vad tycker du om dem andra länderna och vem är du?

Alla får göra detta quiz, Radera mina svar först då XD

 ANOTHER QUIZ ;

 

Name: Dutchess 83

Country (If you represent one): Jag är Norra delen av Holland. För jag vill det


 Personality: Energisk, Seriös, Små elak , Älskar att skrämmas , Glad och posetiv, optimist , GrammartikNazist o:


 Possible love interest(s): Jag gillar att vara med vänner, familj och djur! Jag brukar vara den som "tar hand om" allt och alla.. Och jag gillar att laga mat och sånt också o:

 
Defining physical features: Jag har en bra kondition och tycker det är kul att springa.. Det är nog för att jag spelar fotboll och rider så jäkla mycket :)

 

 WHAT DO YOU THINK OF…?
                            
 - Axis –

Italy: Han kan gå mig på nerverna >.< Men han är rätt så söt ibland ;O; Han liknar en vän jag har IRL , man kan lita på henne och hon finns alltid där för mig.. Även fast jag inte riktigt vill eller behöver xD Och han är för lat..


 Germany: Jag pratar hans språk väldigt mycket och läser Tysk historia.. Hans förlutna är ingen vacker scen direkt. Men han är nog en av dem enda i hetalia som kan stå ut med mitt temperament. Och jag gillar hans sätt att planera och ta en massa information innan han börjar med något.


 Japan: Visst, han är en trevlig man :) Lugn och gör det bästa i dem svåra situationerna. Skulle gärna vilja stanna över för att prata och dricka lite te.

 -         Allies –


America: Han är högljudd och inte min typ >.< Men han får mig att skratta ibland.. "Check it out Yo ~", Brukar jag säga ibland.. Men jag bryr mig inte om han är ett större land och har mer pengar än vad jag har >.< CATCH THAT AMERICAN >.<

 
England: Ge mig en god anledning varför jag ska säga bra saker om honom >.< Han är elak '0'

 
France: Pedobear, pedobear, pedobear. *Dödar Francis*

 
China: Han är väl okej men jag stör mig på hans "Aru" Hela tiden >.<

 
Russia: Om jag skulle starta krig mot någon så skulle det vara Ryssland. Jag gillar utmaningar >:3 BRING IT ON.

 ´
-         Nordics –

 


Denmark: Yxan och hans kärlek för öl gillar jag :) Jag skulle vilja vara kompis med honom.. Om jag inte varit så aggresiv DX


 Iceland: Det blir kaos i hela europa när han får vulkanutbrott. Men annars verkar han en lugn och trevlig en o:


Norway: Varför inte? Trevlig och omtänksam och HAN ÄR INTE HÖGLJUDD :D


 Sweden: Han är för tyst men jag skulle vilja bli kompis med honom..

 
Finland: Jag har inget emot honom men på något sätt har han tusentals anledningar för att hålla sig långt borta ifrån mig.

 -         Baltic states –


Estonia: Dator nörd.. Men han kan komma till använding när jag ska vinna krig. Mwaha.. Annars är han trevlig..


 Lithuania: Han verkar väldigt snäll men endå väldigt tråkig. Pfft


 Latvia: Forever alone ~ *Klappar honom på huvudet*

 -         Others –


Romano: Han är rolig att reta.. Jag menar vad ska han göra åt det, det är fegt att slå en tjej *triumf*

 
Spain: Av en anledning har jag aldrig gillat spanien, Tyvärr

 
Belgium: Jag vill ha henne som bästa kompis ;O; Hon är så snäll och trevlig.

 

The Netherlands: Mitt IRL efternamn kommer från Holland.. Kanske jag ska vara lite trevligare om jag har det i blodet? Men tyvärr så ger jag inte medlidande åt så många

 


Prussia: Han är rolig.. Men ibland stör jag mig på honom.  


Canada: ..... Ursäkta, vem?

 

Switzerland: Vi båda har ett intresse vi delar på. PISTOLER OCH KULSPRUTOR :D N gång fick jag se hans vapensamling. men inget kan klå min AK-47.


 Liechtenstein: Hon är snäll :) Men jag träffar henne inte så ofta.


 Belarus: Hon är liga agressiv som mig ibland.. men hon är lite störande när hon hackar på sina syskon. Var snäll mot dina syskon Natalia DX


Ukraine: Hon är rädd för allt och alla och gråter hela tiden o: Bara när hon är full så kan man prata ordentligt utan att bli avbruten av en massa gråt o:

 
Sealand: Jag tror att Tredje världskriget är när Sealand försöker bli ett riktigt land igen  På ett sätt tycker jag synd om honom. Ingen vill hjälpa den stackars valpen DX Men när han blivit ett land så ska jag förklara kirg mot honom och jag ger inget medlidande där.

 
Hungary: Vi är lite rivaler.. Jag snodde nämligen hennes idé med stekpannan DX Men annars är hon en stark och positiv tjej o:

 
Austria: TRÅÅKIG GUBBE ÄR VAD HAN ÄR * Går iväg*

 
Turkey: Måste jag svara på alla frågor? detta börjar bli trist. *commit suicide*

 
Greece: Han sover hela tiden så jag kan inte lära känna honom. Hans katter är söta o:

 
Taiwan: Hm, Har aldrig sett henne men jag har hört talats om henne.

 
S.Korea: Hans lock är läskig.. och han är lite pervers

 
Vietnam: Ledsen, har inte hört talats om henne x3


 Hong Kong: Jag har hört talats om honom men inte nått mer


 Poland: HAN HAR EN PONNY  Bara för det är han min vän, duh XD

 

 -         RP Questions :D –

 


1.   You are on a party with all the nations and suddenly Italy says; “Let’s play 7 minutes in heaven!”. When it’s your turn, You got your crush. How do you react?: Jag vet inte DX Jag rodnar och försöker prata bort tiden och om han försöker göra något så ändrar jag ämne DX



 2.   What the hell! Axis and Allies want you in their team! Which team do you join and why? ;~; : Axis. Allied är så tråkiga och jag menar England och Frankrike är med DX.. Och jag vet ju att Axis kommer endå förlora så why not?



 3.   When the G8 Meeting ends you see Russia walking towards you. “ Become one with mother Russia, da?”  He says and holding his metal pipe. What do you do?: *Tar fram en random Metallrör* KEKKON KEKKON, STICK DX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0