Quiz...By trollet T.T

JAG(MED ANDRA ORD TÄHTI)SKULLE, göra en till "Hetalia....Bilder ._."  men det är nåt fel och jag kan inte lada up bilder här hehe!
SÅ JAG GÖR DUTCHESS QUIZ!!

1. First things first, who are you?: Jag är Trollet Tähti, jag är otroligt blyg av mig själv.Blygheten hindrar mig att utrycka mig själv vilket ger bi värkningar som tex att jag aldrig vissar mitt rigtiga ja utan förinternet...
Men interst i mig så är jag en tjej som älskar att skrata, men skratet kan vara lite läskit dock.Och när jag skratar får jag en "dizzy" min på mitt ansikte så jag ser ut som italien... ._.  Jag ser ut som virtysland i hetalia och på vitern när jag är otroligt blek så....är jag läskig för jag ser otroligt mycket ut som hon då xD Jag har en tendens att skyfta bland personligheter tom på internet så...Det är lite av en dålig sak för då får vissa personer ett dåligt intryck på mig när jag har träfat dem först xD

2. Anything interesting you would like to say about yourself?:  Sama som dutchess sa, jag älskar att utrycka mig själ och vill vissa för alla andra vad jag tycker och kan >:3  I <3 nature men jag är också ine...gansa mycket ._. (hörtill med det där att "skifta personligheter" saken....)

3. Describe your personality: Blyg, rolig, tendens att skifta bland personligheteer... "don't care" <-----personligheten
,kan vara läskig på vintern(Allt är vitrysslands fel) kriativ

4. Which country do you think you wouldn't get along with?: USA och Tyskland


5. Which country do you think you would be best friends with?:Hmmm.....LICHTENSTAIN, ITALIEN OCH KANADA! :D 

6. Which country would most likely date you?: ...... ummmm ._. jag är inte mycket för dena frågan men....Jag HOPPAS ryssland men jag tror mest syd eller nord italien T.T(är inte ledsen för det blev dem, bara besviken för det inte blev ryssland T.T)

 

7. Which country would most likely to wage war against you? (aka, start a war and fight you): Turkiet! D:<

8. Who would be your siblings and what kind of a relationship do you have with them?:NORGE OCH ISLAND! >:U
Vet inte varför, Norge är vår grane så varför inte?


* For this section, choose which one you preferr and why.

 1. Night or Day?: Natt, då kan jag vara ine och myssa i min säng :3

2. Sun or Moon?: MÅNE!Varför?Den ger mig krafter :3

3. War or Peace?: FRED!..Men nångång vill jag ha krig så det NÅNGÅNG HÄNDER NÅT I MITT LIV! D:< (Ockå kan jag skyla på andra om jag dör i kriget!)

 4. Fight or Not?: Vet inte ._.

5. Life or Death?: Liv?

6.Pride or Money?: Stolthet

7. Coffee or Tea?: Kaffe!BECURSE I HATE TEA! >:U

8.Vodka or Wine?: Har aldrig samakat nån av dem xD (troligen inte du heler) Men om jag var tvungen att snaka en av dem så kanske det skulle varit vin?


9.Russia or England?: RYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYSLAND!

10: England or America?: ENGLAND! ö.ö

11: America or France?:...F-Frankrike, jag HATAR amerika >(

12: France or ANYONE?: Anyone, om inte "Anyone" är amerika :I

13: Canada or Sealand?: KANADAAAA! :D

14. Switzerland or Austria?: Schweiz, he is brother to my litchtein :3

15: Austria or Prussia?: Prussien...För han är amesome? :3

16: Prussia or Germany?: Prussien!!!


Germany or North Italy?: Nord italien! :D varför? ja.....För vi är lite lika ._. 

North Italy or South Italy?: SYD! :D För jag älskar att han försöker som himlans med vissa saker och sen misslyckas han xD

Poland or Russia?: RYSSLAND!

Poland or Lithuania?: Kan inte välja T.T

Russia or the other Baltics?: RYYYYYYYYYYYYYSLAND!  

For this section, it shall be rp questions.

It's your birthday, so someone throws you a surprize birthday party. Everyone is there. Everyone decides to get the party going and get out alcohol (sp...). Some of the men (and women) drink. America decides it's a good idea to play 7 minutes in heaven. Who do you wish you to get? And what do you think will happen if you did happen to get them?:V-Vet inte T.T N-Nej jag vill inte vara med T.T M-Men om jag måsste så skulle jag göma mig bakom nån stor så jag inte blir vald! Ö.Ö


 England ask you to come over for dinner. You know he's a horrible cook, so you are scared. What does England (try to) make and what happened afterwards?: Äter :3 Så dålig är han vel inte?...MEN OM DET ÄR NÅT MED SOPA OCH/ELLER KÖT SÅ LOSAS JAG VARA PÅ TOALETEN HELA DAGEN! Ö.Ö Och om jag blit tvingad att äta nåt så kommer jag använda toaleten hela dagen ändå T.T

You accidently make fun of Switzerland's pajamas when he was standing right there! Oh shit! What will you do, what will he do, and how will you get him to forgive him for this?: Jag säger att jag gjorde inte nar av pjamasen, jag gjorde lite nar om nåt bakom honnom :3 

France is standing close behind you and you know he's giving you rape stares. Suddenly, he gropes you. How do you react?: Ohhh my ._. SPARKAR DEN LILLE PÅ SMALBENET OCH GÖMER MIG I LAPPLAND! :D


Russia ask you to become one with him. You say...? Then what?: Jag säger ja :3..Sen vet jag inte T.T Vad han en kommer göra så kommer jag se honnom varge dag effter det, JIPPI! :D


The Bad Friends Trio are at the same place you are at the same time. Where are you and do you hang out with them? If you do, what are you doing with them?: Dödar frankrike, spanien och prussien är "okej" ._. Vi är på en kyrkågård för vi ska begrava frankrike

 

Okay this is slowly coming to a close....

Any last words?:

Jag har alltid undar i hela mitt hetalia inriktade liv, VAD I HELA FRIDEN GÖR RYSSLAND NÄR MAN SÄGER JA TILL ATT "become one" MED HONNOM? D:

Jupp... ._.

//Tähti


Kommentarer
Postat av: Dutchess

"Become one" meningen är antagligen giftemål eller bara att vara med i hans team =^^= Men jag venne :D

2011-08-13 @ 10:52:32
Postat av: Tähti

Till Dutchess:



Det skrämer mig men gör mig ändå glad! :D



-Trollet ._.

2011-08-13 @ 11:36:52
URL: http://Tahtibeth.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0