Quizz sak :D

Hello! :D Det är Curry här och nu så ska jag göra detta Quizz som Dutchess har lagt ut :3

 

 

Name: Curr

Country (If you represent one): Hm ... ehm ....


Personality: Glad, konstig, hyperaktiv ( ibland ), lite olika


Possible love interest(s): Kärleks intressen? o.O SÅnt som jag då gillar eller? Manga, Anime, Japan, Hetalia, manga, Msp, Data, Anime ... sa jag manga?


Defining physical features: Hm ... vet inte ad jag ska svara XD

 

WHAT DO YOU THINK OF…?

- Axis –

Italy: Det är ditt fel jag kan inte säga Pastaaaa normal längre >:U Men annars gillar jag dig :3


Germany: Jag går på Tyska och du är väl helt okej. Du är är ingen favorit men ingen som jag ogillar heller :) Lite för alvarlig men det är ändå bra :3

 

Japan: Blyg men skulle gärna vilja ha dig som vän. Hehe är blyg på riktigt så för oss så skulle vi nog ändå bara sitta mitt emot varandra och dricka te ... XD Men jag gillar dig, först var du min favorit men nu har du sjunkit ner till 3:e plats 


-         Allies –


America: Gillar dig men ändå inte. Det ända jag stör på är att du inte blir fet av alla hamburgare du äter :U

Men annars så är du väl ... okej X)


England: Jag gillar dig faktiskt XD Du har '' fnatasy '' och har testat magi o.O


France: Samma som Dutchess: Peddobear, Peddobear, Peddobear * Dödar France *


China: Trodde först du var en tjej o.O men helt okej :D

 

Russia: Eftesom att jag sen ska ta över jorden så blir du nog den svåraste att besegra ... men jag gillar dig ialfall du är läskig >:D

´
-         Nordics –

 


Denmark: Vet inte om dig så mycket men jag har sett yxan och jag antar att jag vet lite hur du är o.O Cool men nej skulle kankse inte vilja träffa dig o..o

 

Iceland: Hej jag heter Curry, Hej då ....


Norway: Vet inte heller om dig så mycket D: Men snäll värkar du vara :3


Sweden: Alvarlig men nu har jag fått för mig att Finland är jultomten så vi blir nog rivaler :U ( mitt eget land är min egen rival o_o )


Finland: Söt, snäll och sånt :)

 

-         Baltic states –


Estonia: Hm .. värkar inte vara så social eftersom att jag kanppt har sett dig ö..ö men du och jag är lika vi båda är data nördar XD


Lithuania: Snäll och ordningsam. o.O


Latvia: Alltid lika söt :) Och liten ...

 

-         Others –


Romano: Hm ...


Spain: Tja ... vad ska man säga?  Han värkar snäll och lite * Jag vet inte ordet *


Belgium: Vet inte så mycket om henne måste ha missat henne. Men trevlig värkar hon vara o.O



The Netherlands: Om du är så som jag tror att du är så gillar jag inte dig. Men jag vet itne. Du kankse var med i det avsnittet som jag inte hittade med eng text? o.O

 


Prussia: Gillar hans ondska eller vad man nu ska kalla det.

 

 

Canada: Poor Canada .... Ingen kommer ihåg dig  :)



Switzerland: Du påminer om min ena brosa :) ( Kankse derför jag gillar dig o.o )


Liechtenstein: Snäll och söt. Ganska lik sin bror i kläder men i personligheten så inte >_>


Belarus: Trode faktiskt först inte att Ryssland kunde bli rädd o.O


Ukraine: Ehm ...

 

Sealand: Du kommer aldrig att bli ett riktigt land, det är bara att inse det >:3


Hungary: Först så gillade inte jag dig men nu så gör jag det o.O Hm ... Men han du är kär i en en tråkig man ( Tyvärr )


Austria: Är inte intreserad av din musik o_o


Turkey: Stör mig på din mask :U


Greece: zZzZzZzZz Men gulliga katter :3


Taiwan: Du ser snäll ut men jag vet inte. Du kankse är ond på insidan? 

 

S.Korea: Du är söt :3 Men av vissa Meme på DA så har jag fått för mig att du och Kina är tillsamans XD


Vietnam: Vem är det? o.O

 

Hong Kong: Vet inte ...


Poland: Poland du och jag kan vara flummiga tillsamans. Vi båda är korkade X)

 

-         RP Questions :D –

 


1.   You are on a party with all the nations and suddenly Italy says; “Let’s play 7 minutes in heaven!”. When it’s your turn, You got your crush. How do you react?: Jag skulle antagligen bli helt röd i anisiktet men ändå vara glad o.O Jag hade försökt att inte bry mig



2.   What the hell! Axis and Allies want you in their team! Which team do you join and why? Jag skulle ha gått med i båda ( Utan att dom visste om det ) och sen så ... skulle jag berätta allt jag visste om båda dom två bara för att se vad som händer ... XD



3.   When the G8 Meeting ends you see Russia walking towards you. “ Become one with mother Russia, da?”  He says and holding his metal pipe. What do you do?: Frågar om jag får dela högsta rangen eller vad man nu ska kalla det med honom men om han säger nej så springer jag för livet och gömmer mig bakom Schweiz som förhoppnings vis så kan skjuta iväg honom o.o

 

Det var allt :D

 

// Curry ( Ehm ... )

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0