Gemensamt? o:

Hello!  
Nu så ska jag och Tähti berätta om vad vi har för favo karaktärer men också vad vi har för gemensamp med dom >:D
Eller hur Tähti?


Jag tror det ialafall!
öööö öööö...DU BÖRJAR!
Okej O:

Allra först är såklart Schweiz 



Han gillar vapen och jag gillar bomber. Han påminer mig om min brosa o.O
Det var väl våra likheter XD

Och på andra plats är det .... ( Wow Tähti hade märkt att jag inte hade berättat vem som är på 2:a plats O: )


Vi båda har '' fantasy '' X)

Och på tredje platsen kommer .... Japan



Vi båda är väldigt blyga 

Ehm ... Tähti din tur XD



Först Ryssland!

Ryssland kommer alltid först! >:U

1.Vi vill båda ta över världen! :D


och sen...inget mer
Eller ja, vi båda älskar solrosor!..Men det var EFFTER jag såg hetalia ._.
2.Island




Ummm....Ingenting TT.TT

3.Grekland



1.Vi gillar att sova! :D


2.Vi älskar katter! i3i



3.Vi hatar turkiet! >:U

....
Det var allt ._.

Nåt mer att säga curry? Ö.Ö

Hej då! 

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0