Hetalia Shool Qouzz

---------- School Quiz ----------

 

Name: Curry

 

Favourite Coulor: Blått

 

--------- Welcome to Hetalia Academy -------

 

Your homeroom teacher is: Italian :3

 

Your science teacher is: Prussia

Your math teacher is: Finland :D ( Vet inte varför .... o.o )

Your Language arts teacher is: Japan 

 

Your History teacher is: England

 

Your art/Music teacher is: Först Österiket men eftersom att alla tyckte han var tråkig så ansällde skolan en ny som är .... america o.O

 

Your sex-ed teacher is: Har ingen D:

 

Your gym teacher is: Tyskland det blir jobbigt Q_Q

 

Your lover is: Hehe hemligt 

 

--------- RP Questions :D ----------

 

1.   You’re new and bad touch trio are walking towards you. You are alone and you hear France’s perverted laugh DX What do you do? DX: Jag blir antagligen skrämd men försöker bara le lite mot dom  o.o

 

2.   It’s lunchtime! Who sits beside you and who starts a food fight?: Jag sitter bredvid Lichtenstein ( och som då antagligen sitter bredvid Schweiz )  Tyvärr så dagrömmer jag så jag ser inte vilka som börjar med matkriget.

 

3.   After the lunch you see that Italy is crying for a reason. What do you do?: Jag går fram till honom och frågar vad som har hän och även tröstar D:

 

 

4. It’s science! Who blows up the whole fucking room?: Prussia gör väl det ( min egen lärare O.O ) innan nån annan hinner X)

 

 

5. Phew, The school day is over.. HOLY SHIT, Russia is walking towards you! But, he’s blushing and he tells you that he loves you. What do you do? But please don’t crush his heart </3: Jag skulle blir generad, chokad oh rädd O.O men jag kulle säga att jag tyvärr älskar någon annan men att vi ialfall akn bli kompisar :3

 

// Curry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0