Varför skriver bara jag?

Hö?...Varför skriver typ bara jag (tähti) här på dena bloggen fortfarande?
SNÄLLA, BLOGGA LITE SÅ JAG INTE KÄNER MIG ENSAM!
aja...Jag kom ilf inte hit bara för att beräta det...
Nej, jag kom för att beräta om DET HÄR!


Spelet "heta" som också spelas av hetalia personer  
Det fins en del 2...

Själv så tycker jag bäst om del 2, den bästa delen är när frankrike och england slås och ryssland pratar med amerika "Ah, dem är så bra väner.Så vill jag göra med dig också"


GLÖÖÖMD DET HÄR INLÄGET, JAG HAR VIGTIGA NYHETER!
hetalia episode...102
FINS UTE NUUUUUUU! D:
....FAST INGET ENGELSK SUUUUUUUUUUUUUUUUB!





Jag letar fortfarande  efter subet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0