Dutchess Cosplay IRL! :3

Nu är jag hemma och nu ska jag vara lite mer intressant för nu kan jag göra lite mer av det jag vill! :3
Jag cosplayade Tyskland (Ludwig) idag (: Jag hade lite militär kläder hemma och sånt och slängde ihop det till Tyskland's kläder.
Jag ser hemsk ut tyvärr Dx
Lmao, varför behövs beskrivning? XD

Ja, det är stökigt hemma x) Och juste, jag gömde undan mitt hår för att det var så långt och skulle förstöra allt XD
Detta ser mer ut som en Fem Tyskland men vi vet ju att hon har kort hår :B
DÅ ÄR DETTA EN ANNAN VERSION AV FEM TYSKLAND DÅ :3

Jag har ritat lite X3 Tog mindre än fem minuter därför är den ful ;F
Känslomässigt byte

Jag orkade inte göra Ukraina till en riktig weirdo, men hon har blivit "kär" i sin bror istället.
Belarus gjorde jag till.. en ledsen Ukraina helt enkelt.. Uh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0