Dutchess favoriter o.o

Jag ville också göra ett inlägg som Curry och Tähti gjorde

Mina favoritkaraktärer;
 England.
Förklaringen varför jag tycker om England är hans sätt att skrika "Wanker" och "Git" Till alla XD
Scones,Te, Magi, Flying mint bunny och hans position under andra världskriget x)

Preussen. Behöver inte förklara..
Amerika och Tyskland..
Jag kan båda deras språk och alltid haft tankar att flytta till någin av dem länderna när jag är vuxen. Jag kan till och med bådas national sång * Host* Das deustchlandlied och star sprangled banner..
 Ryssland ~
Become one with mother Russia, da? ( Dem två snyggingarna i bakrunden är Ludwig och Gilbert..)
Ivan är en rolig och söt person, jag förstår inte varför alla är rädda för en sådan sötnos? ;o;
Och såklart lägger jag upp honom för att det är så att jag har ryskt blod. Mitt släkte kommer ifrån Finland,Ryssland, Belgien och Holland ^^ BECOME ONE WITH ME, Da? :3

Jag lägger inte upp mer för annars kommer mitt inlägg att ta upp jättemycket plats Dx
Jag tog inte med, Belarus,Holland,Belgium,Denmark,Norway,Iceland,Sweden, Italien..
Usch, I'm a real fangirl ~

/ Dutchess. Chuu ~ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0