Go' Kväll

Sista dagen/natten i en liten trång lägenhet >:3 Imorgon ska jag hem till kära Göteborg igen ~
Nya saker på min önskelista, England's cosplay kläder, Österrike's och Lite smått tjaffs till Ungerns.
När jag väl tänker till har jag en T-shirt med Amerika/Alfred på. Jag är helt seriös med det xD
"Cause I'm the hero" Står det på den.
Nu ska jag dra upp en massa meningslös fakta om våra Hetalia kompisar ~

I Österrike har majoriteten sagt att dem tycker att andra länder ska vara som Österrike.

I Bayern lärde en ung man en KO att hoppa hinder som hästar gör. Kon trodde hon var en häst.

En Schweizare som bodde nära franska och tyska gränsen klättrade upp på sitt hustak och kastade tegelstenar på alla objekt och männsikor han såg. Han spenderade 2 dagar på detta.

Cadaska på dA.com gav mig all information ~


/ Dutchess



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0