Hej hej

Hej hej Rroorr här X) Jag ska bara säga att jag inte kommer att blogga nästa vecka för att jag ska resa till min mormor (Finland) och jag stannar där ganska länge. Menmen efter ska jag blogga igen. Jag kommer att köpa tyg till mina cosplays X) och kanske annat... Menmen jag har början på min piratspanien dräkt OwO (Okej det är bara hatten >_>) Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen jag ska cosplaya piratspanien för att han är den sexigaste snyggaste piraten. Jag ska lägga upp foton när min Romano peruk kommer. Sen ska jag beställa en rufsig Preussen XD (jag älskar peruker OwO) Min mamma hatar cosplay D:


Kommentarer
Postat av: Erlingmai

This is great please keep on the good and wonderful work.

2011-08-08 @ 07:26:56
URL: http://erlingmai.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0