Hur vi ska få dem med oss >)

Vi(jag Tähti) har en ideee!
Vi(jag Tähti) vet hur vi ska få med andra till vår klub >)
...Nååå Gullig....Vill du säga din ide först?(om du ens har en)
faktum e att jah har en ide faktiskt!! jah e ju ingen idiot 

jaja, vi ska säga att vi delar ut chokald till alla om dom blir meh i våran klubb o seeen... när dom har blivit meh, då får dom ingen choklad! och dom blir fångar! I VÅRAT FÄNGELSE! FÖR ALLTID!!!!!!!! MOHAHHAHAHAHAHAHHAHA över till tähti T^T

Bra ide!
Men jag har en bättre!
Min ide är...Att om dem inte går med oss så får dem smaka på arthus kakor!!

Och när dem har gåt med oss så får dem vara minst 1 vecka i vårt fängelse med bara 1 TV som bara visas hetalia episoder på, masa hetalia böker.En dator så dem kan gå in på DA och titta på hetalia art, och deras gaderåb består bara av hetalia cosplays så dem blir lika berode av det som oss 
Ooooooch.....
Om dem överlever arthus mat så...får dem känas på kinas kung fu!

Och om dem överlever det så får vi ta till drastiska åtjäder!
Vi tar in RYSSLAND!

Och Österike ska spela dramatiskt musik i bakrunden!

Det kan dem inte överleva

Vad tycker du Gullig om min ide? =w=
... den var väl okej...  nått mer o säga tähti? 

Nee....
Men här ilf ett klip DU vissade mig!



Men Hej dååå alla

Säg Hej då kakan!
DET ÄR TOABORSTEN T^T
jaja hejdå! glöm nt... I GOT THE POWER 

P.S
Gullig du har fåt ett gult kort av okänd andledning

Kommentarer
Postat av: Dutchäss o.o

Tyskland kan låta dem springa 50 varv runt Berlin, Chuu. Om dem trilskas såklart, durrr..

2011-07-23 @ 12:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0