Ny header igen XD

Så klar med header :)
Var tvungen att ta bort Belarus :/ Jag visste inte om jag skulle ha med Svergie eller Finland o.o
Aja om ni inte tycker om den här så är detta en tillfällig! XD
Skulle vara enklare om varje person annars komenterade:
Mspnamn:
1:a hands Cosplay:
2:a hands Cosplay:
Anemering 1:
Anemering 2:
Så kunde det gå lite lättare istället för att gissa om vilken som ''mockafjong'' helst vill ska cosplaya på headern XD
Så jag slipper ta bort någon som du kankse jätte gärna vill ha på headern :)
Hur som helst så får ni komentera om ni inte tycker om denna >_> jag är trött men jag ska nog läsa innan jag sover :3
Om inte du ser så tryck på F5 ;)
// Curry ( Santa Claus Is coming to town )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0