Ò.Ó

Jag har nya saker på min önskelista och jag LÄNGTAR tills jag har råd att ha dem(Eller andra har)

Ska likna dena tjejen.
Seychellerna<33

Hon är sååå vacker tycker jag
Hon gjorde sin debud i animen den näst senaste episoden.Och är den senaste som faktis har gjort debud.

Och ja, här en en rolig sak.Dena 10 minuters utmaningen är vandlig i hetalia.
Dena är min favo(musiken gör den bra )



Det jag absolut älskar med den är deras ansikten.
Vänta jag gjorde en smilie av den!

//Tähti


Uptatering:Var tvungen att radera den från önskelistan för gullig173 fick den före mig >(
Aja, det fins andra.
Kanske dena?

Uppdatering: ännu en gång förlåt  // gullig173

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0