Schweiz

Hello! ^^
Har kommit hem från båte, skulle haft internet där men glömde det T_T
Aja Dutchess skrev i förra inlägget att vi kunde rita av våra favorit karaktärer i Hetalia!
Haha det har jag redan gjort för länge sen XD Ritat bilder på Schweiz mest och lite på Japan =w=
OBS! Jag lite '' slarv '' ritade.  och jag brukar inte bry mig om så mycket om ögon. Kankse inte den bästa, men inte den värsta ialfall ^^ ( Hoppas jag )
Har inte redigerat nånting på denna bild har bara scannat in den :3
Jag ser jätte mycket fel när jag scanar in har jag märkt XD
Och så föresten ritade jag en bild igår då jag hade data men inget internet, jag lyssnade på Hetlia musik då ( Hade laddat ner i atan, tack Rroorr för länken ^^ )
Hm .... T.T
// Curry ( The one who listen to x-mas songs )

Kommentarer
Postat av: Lina

Oj så fin bild har du ritat den?Med utan färj?

2011-07-05 @ 12:33:52
URL: http://k-i-s-s-y.bloggplatsen.se
Postat av: Lina

Oj så fin bild har du ritat den?Med utan färj?

2011-07-05 @ 12:36:12
URL: http://k-i-s-s-y.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0