Vad vi hatar i hetalia D:

Hej, Hej det är Tähti och Curry här nu igen >:D
Tähti vi kan väl göra så att jag skriver med tjock text som nu och du med vanlig? ^^ ( Så blir folk inte förvirrade )

Ok Zubby! Nå...vad skulle vi skriv om nu igen?

Vi skulle skriva om vilka vi minst tycker om från Hetalia >:D Jag tycker om näästan alla 1 som jag inte gillar så mycket o.o Fast han är bra ändå men ... jag gillar honom minst av alla :U



Och jag började nyss ogilla honom ännu mer när jag såg en speciell bild på han och Schweiz Q_Q
Nee men han är lite tråkig. men det måste väl ändå vara med någon tråkig person i en rolig serie XD Aja Österiket dissar jag :(
Såå ... Tähti .... It's your turn >:}



HUR KAN DU HATA HAN?Han är ju otrolig(och sååå hilmla söt tillsamans med ungern )
Men den jag hatar VAR frankrike men....
<-------Pedobear i kostym

Jag bara trode jag hatade han för han är ett pedo(kan man säga hehe)
Men jag har börjat gillat han mer och mer och nu hatar jag en anan person som jag alltid har haft hat måt. :S (konstigt eller hur)
Men den jag hatar nu är...
Dena snuben!
Varför jag hatar han är för....Han...han...HAN ÄR AMERIKAN!Han bara är...störande !

Aha HUR kan man hata America då? o.O

dom pratar konstigt.... *-*

HÄR HOPPAR JAH IN!!!!! alltså gullig *-*

den jah hatar mest....
tyskland... ledsen men jah har alltid hatat tyskland 


nu hoppar jah ut! //gullig173 GOT THE POWER


Ich Heiβe Curry :| Jag tyckte inte heller om Tyskland först XD
Sååå .. Är detta ett Hej då? 


Typ :S

Bye Bye!
Hej då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0