Zu-Zu's och gogo's favoriter >;3 (Curry's och tähti's)

Ok, äntligen gör vi deta eller hur Curry? >:3

JA DET GÖR VI! >:D Mm banan paj ... =w=

Jag har ingen banan paj Curry o: Men ändå så kör vi.
Ja vi ska beräta om våra favorit karaktärer från hetalia!
Okej okej jag börjar!Jag har 1  favorit:
Ryssland!

Andledningen för Ryssland är:
Vi båda älskar dai!<3 i3i

Är du klar Tähti? :o Jag såg inte dig på msp sen men aja du får väl fixa och skriva över mig om inte du är klar ^^
Mina favorit karaktärer är ....
Schweiz :'D



Varför? Tja ... han är bäst! XD
Även så gillar jag Japan



Varför? Jo för att jag älskar Japan, det ser ut som att han är hypnotiserad tycker jag o.o
Men han är ialfall cool XD
Och så klart så gillar jag Polen! XD



Haha han är cool också 8) ( Även lite tjejig? o.O )

Gillar såklart också .... Italien, Romano, Svergie, Findland, England, America, Kina, Ryssland tja jag tycker om dom flesta ialfall X)

Så Tähti har du något sissta ord att säga? :D



Öööö.... o: Vet inte...
Neee, men här ilf ett bild spel som du säkert kommer älska >:3
Ryssland(Han ärsöt eller hur? :3)
Nu kan vi säga hej då Curry, säg hej då

Hej daaa!<3 i3i
Hej då 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0