Alla Djur? ö.ö

Ok....
Det började med att Rroorr och jag pratade om att jag kanske snart skulle dö för, för ungeför 1 månad sen åt jag en av Sir.Kirklands(englands) speciela Up och ned vända paj o.o (jag fick provsmaka en engelskt paj som några engelskmän har gjort, pajen var liksom "up och ned vänd") Och jag skulle snart dö~~(faktis fick jag ont i magen hela dagen...Men jag fick provsmaka flera olika matt räter från helt olika delar av världen, så det kan vara nåt anat, men jag tror mest den..Jag hoppas ilf inte att det var den belgiska kakan, den var suuuuuuuuper god )

Sen, så började jag prata med dutchess om det, hon sa att det var "ok" för att flying mint bunny kunde fixa det! :D


Sen nåt om "pokémon trainers" hade förändrat den! >:(
Sen så sa hon att Gilbird kunde fixa det...(fåglern på prussias huved)

Och sen sa jag "glöm inte pierre! D:" (Francis fågel)

Sen så började vi räkna up...Varge litet hetalia djur ö.ö
Nu ska jag räkna up alla djuren vi pratade om...
Flying mint bunny

Gilbird

Pierre

Hanatamago(sveriges och finlands hund)

Tony(Amerikas alien kompis)

Kina och Hong kong's pandor
<----En random panda från animen
Kumajirou(Kanadas is björn)

Amerikas val!(han har inget namn ö.ö)

Mr.Puffin(islands puffin)

Japans hund och kanin(hunden har ett namn...men kom inte ihåg vad den heter Q.Q)





"Ingen bild hitad :3"



Greklands katter (Han har mååånga, och ingen av dem har namn ö.ö)

Spaniens tjur!


Norge's troll! 8D (Vi säger att han är ett djur)
(norge är lika magisk som england vet ni, men hans varelser ser alla)

Lithuaniens hund(Han hade den när han var liten)

Tyskland 3 hundar:
(Bara 2 av dem med här)
POLENS PONY! 8D

Nederländernas kanin :3
(Holland hade glömt att fixa håret den dagen)


....
Det var nåt alla

Lite bilder från chatten:



aaa...
Och sen ja, det här saken vill jag visa er i3i (Har gjort den själv)

Original Video - More videos at TinyPic

...Ja....Det var allt >:I

...eller nej...
Dena måste ni också se :I


//Tähti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0