>:D

Vart så glad men ändå ledsen igår ...
Jag vart helt '' O: '' men jag varnar er innan ni blir besvikna. Det är slutsåld, men dom ska säljas igen p.g.a. populäreteten :D
Detta är Blinde box så det är inte säkert att du får den du vill ha.
Men jag vill helst ha England
Men även ( fast dom inte är några favoriter ) :
* Prussia
* Sverigie
* Finland
* Japan
* Kina
* Canada
* Spain
* Italien
Aja jag vill ialfall inte ha Frankike. >_> Klicka här för att komma till sidan för Axis power eller här om du vill ha nån av dom andra.
Dom säljs ialfall på Okaeri.se men eftersoma tt detta är en pre order sak så säljs dom inte just nu men som sagt så står det att dom ska säljas igen så vi får hoppas på det bästa. ( Ialfall jag som nu säkert kommer nörda sidan varje dag )
Men dom har också en annan hetalia sak som ni kan kolla på :3
Klicka här och här
Synd att Schweiz och Poland inte finns på gubbarna för dom skulle jag cokså jätte gärna vilja ha ^w^
Juste det är bara Tähti som har hört min uppdatering av favosarna bland Hetalia.
1:a England och Schweiz
2:a Poland
3: Lettland
// Curry ( Stiv Gustavsson, går på Pshykopat skolan )

Kommentarer
Postat av: UsUk <33

haha javet... blev helt afgdfafshdja när jag såg dem och blev fett sad när man inte kunde beställa... Ska göra det så fort man kan! För mig kvittar det vilken karaktär jag skulle få alla är så fettbest QwQ

2011-12-04 @ 09:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0