Favorit parningar

Vi har skrivit om vilka våra favoriter är och vilka våra minsta favoriter är i Hetalia ( Ialfall vissa ) Men ingen har skrivit om vilken den bästa paringen är elelr vad man nu ska kalla det? o:
Jag tänkte ialfall berätta vilka mina favoriter är :3
Allra mest så tycker jag om Chibitalya + Holy Roman Epirie
Dom är så söta tillsamans >w<
Men jag gillar och Su-san ( Svergie ) och Finland
Bildkälla
Och när jag har tänkt efter så gillar jag också Österiket och Hungury ( Vad hette hennes namn på svenska? )
Det var ialfall mina 3 favorit paringar. KAn inte nån av er visa era? Det vore kul att se :3
// Curry ( Phykopat Pappan )

Kommentarer
Postat av: Tähti

Det är Ungern, och föresten, det stavas Hungary på engelska.Inte Hungury =w=

2011-09-30 @ 15:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0