I have changde! D:

Jag har ändrats D: (På några sätt)
Hetalia sjukan har get mig en rejel doss dena gång Q.Q
här är mina tex.

Pratt sät:

1.Jag säger nu alltid "Hej da" istälet för hej då (Som ivan/ryssland säger da)

2.Jag blandar ihop prussiens "kesesese" med vitryssland "ch-"(fast jag utalar det mer som "sh") och ibland italiens "ve" (IBLAND INTE OFFTA)  också blir det "chechechese/shesesese" eller tom "veveveve" T^T
3.Jag säger också spaniens fosososososo =w=

4.Jag säger "eh" mer offtare som Kanada :3

Kläd sätt:

1.Min utstikande hår bit har försvunit och jag fåt lite panik då och då Q.Q
2.Jag har faktis tänk att skafa en råsa halsduk till vinter eller bara använda halsdukar offtare :3

Tanka sätt:

1.Jag drömer faktis om hetalia ibland :3
2. Jag tänker väldigt offta på vad ivan's "become one" betyder ._.
3.Jag tycker att den boken jag läser nu är en aning  långtråkig(jag måsste läsa ut den för den är en skol uppgift...och den har 530 sidor Q.Q) så jag säter liksom "in" hetalia karaktärer istälet.Som om en person liknar rysslands elaka tankar och bla bla bla så säter jag in han som det.och jag gjorde det faktis väldigt bra :'3 Ryssland som den jätte elaka manen, prussia som manen med kniven och jag är specielt nöjd med kina och Hong kongs roler.Kina som den gamle manen och hong kong, den lojala pojken till han >:3




Det är faktis så att typ hela 80% av mina tankar och den delen bara växer ._.
Men om man ser den bra sidan...SÅ ÄR DETA FAKTIS GANSKA BRA! :3
Jag är inte specielt rädd längre, typ för mörker, jag bara tänker på hetalia sen är jag inte räd längre =w=
Och spindlar är jag inte specielt räda för längre...och det är faktis ganska konstigt för där kan inte hetalia göra nåt ö.ö

Japp...And now shall we copie this tought to others people minde >:3

Bara för att hetalia invaderar jänget fins med >:3

OCH elinsaade...En ny medläm som JAG faktis smitade >:3


(Jag tror hon är yngst av alla oss ö.ö)



.....//Tähti =w=


Kommentarer
Postat av: Curry

Jag täker också på Hetalia jätte mycket o:

I skolan då nån pratar om t.ex. frankike så lägger jag till att hna är en pedofil. Jag tror att Svergie och Finland är ihop. Jag funderar på vad jag ska göra när jag möter England. Jag tänker '' Become one whit mother Russia, da? ^J^ '' och sen så efter så kommer jag på att han är min rival. Jag plågar mina kompisar genom att sjunga '' Marukaite Chikiuu '' hel tiden XD

2011-09-16 @ 17:04:11
URL: http://mspcurry.blogg.se/
Postat av: Curry

Och juste jag ska gå och kkolla på Hetalia nu XD

2011-09-16 @ 17:04:35
URL: http://mspcurry.blogg.se/
Postat av: baosan

2011-09-17 @ 21:49:28
Postat av: baosan

ojsan råkade skicka 2 SAKER.. pinsamt. (I)



2011-09-17 @ 21:50:08
Postat av: Dutchess

Jag har också ändrats xD

Men nu slipper jag några fel på geografi & historia prov iallafall xD

2011-09-19 @ 11:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0