Trololololo

Hm ... Dutchess skrev förut att svergie och tyskland är välidigt lika varandra ( vilket dom är och speciellt när tyskland inte har '' bakåt slickat hår '' )
Men jag kom också på att tänka på att två andra personer är lika o:
Fast den ena är inte från Hetalia
Natsume från Beelzebub är väldigt lik Poland tycker jag o..o
Kankse just med håret för dom två har helt olika personligheter XD
men jag tänker mig Natsume som den onda Poland.
Det ända dom har lika är håret men när jag ser Natsume så tänker jag på Poland
Och när jag ser på Poland så tänker jag på .... Poland
Och juste * onödig fakta * jag kankse ska cosplaya Poland ( på riktigt ) om det beror på om jag får råd =w=
Allra först så ska jag cosplaya Shweiz och jag skulle vilja cosplaya England men Rroorr ska göra det och jag känner ändå att det vore rolikgare att cosplaya Poland ändå X)
Men det är bara om jag får råd så ska jag göra det o:
Jag ska önska mig nån av dom cosplaysen till jul och om inte jag får det så önska jag mig ... pengar 
Men jag känner mig pengar beroende ibland ... som nu ö.ö
Och jag och Tähti klagar på bokus för att våra Hetalia böcker aldrig kommer DX
* Som sagt öndig fakta *
// Curry ( Trololololo )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0